DeadEnd

Alla inlägg under september 2011

Av Free Bird - 19 september 2011 07:34

Imorse när jag vaknade så kändes det så konstigt att vakna upp själv,men sedan så slog det mig.Just det jag har åkt hem ifrån M.Men sedan kändes det konstigt på mitt vänstra ringfinger,som om det var något som omringade det.

Då kom en annan nyhet,just det.Jag är ju förlovad,och inte med vem som helst.Med min fantastiske pojkvän M.

Att han har gott ner på knä och bett mig att gifta mig med honom får mig att le brett och detta ger mig också fjärliar i magen när jag tänker på att vi kommer hålla ihop vad som än händer.

Det var i alla fall så han uttryckte sig och jag kan inget annat än att hålla med M på den punkten.För jag kommer alltid att finnas där för honom.Jag kommer alltid stötta honom och han skulle göra samma sak för mig,det har han själv sagt.

Som avsllut,så vill jag bara säga att allt är toppen med mig och att jag inte kunde vara lyckligare just nu.

Kram,kram!

Av Free Bird - 18 september 2011 20:25

Ojoj vilken lång dag det har varit och vilken bra helg det har varit!

Jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta just nu,det har varit en väldigt känslosam dag idag.

Åkte ju ifrån M och jag kunde faktiskt se några tårar trilla nerför hans kinder,detta fick ju mig att gråta och allt blev bara ett enda kaos.Jag blev också erbjuden en näsduk,tänk att det finns så snälla människor,som jag tackade ja till och torkade mina tårar.Men till vilken nytta egentligen.Det kom ju bara mer och mer hela tiden.M har tagit hand om mig hela helgen,han stod för middagarna,ja han var bara bokstavligt toppen.

Hans efterlängtade famn fann jag ju väldigt fort men det känns som att den försvann ännu fortare.

Sedan har vi ju alla kyssar som utdelades,men det känns som om min mun redan har glömt bort de.

Som sagt det är plågsamt att vara ifrån någon man verkligen älskar.Men jag kan nog toppa detta inlägg med de bästa nyheterna jag någonsin har berättat för mina vänner och min familj.

Jag är och förblir FÖRLOVAD!!!

Ja det är sant,min käraste M friade till mig när vi var ute och gick på kvällen,vi brukar gå ner till vattnet och där nere friade han.Gick ner på knä och allt och yttrade det vackraste orden jag någonsin har hört.Detta gör ju såklart att det blir ännu svårare att åka ifrån honom.

Men för att vara ärlig,många har sagt att det var på tiden att vi blev förlovade.För så nära som vi står varandra och så mycket som vi älskar varandra så vore det fel om inte vi förlovade oss.

Nej nu ska jag titta på en film och ringa M.Så vi ses imorgon.

Kram,kram!

Av Free Bird - 16 september 2011 19:55

Hallå hallå!

Här sitter jag alldeles överlyckilg,ligger just nu i M:s famn och myser,ska snart se en film tror jag.

Vi åt middag för en stund sedan,supergott.Vägen hit gick bra,lite mycket oljud på planet men det får man räkna med.Väl på flygplatsen blev jag omfamnad av en mycket glad M,och jag var väl också sådär härligt sprudlande glad.

Hur som helst så är allt bara toppen med oss.

Nej nu ska jag återgå till omvärlden och ta vara på tiden jag har med M den här helgen.

Så ha en trevlig helg nu allesammans.

Kram,kram!

Av Free Bird - 16 september 2011 07:34

Och då kan man också säga bokstavat talat!

Håller på att packa väskan för fullt här och ska snart bege mig mot flygplatsen,där jag ska upp i himlen ett tag för att sedan möta min otrolige pojkvän M,åh det ska verkligen bli helt underbart att få träffa honom,hehe ni måste verkligen vara trötta på mitt tjat men jag kan inte hjälpa det.

Taxin är på G och jag är nästan klar med packningen.Lade fram allt igår innan jag gick och lade mig så det är rätt så planerat.Nu dansar jag runt i min lägenhet med musik på hög volym,bland annat den här låten:

Den är bara så toppenbra och underbar,älskar den verkligen.Ja idag så vet jag inte riktigt när nästa inlägg kommer men jag har säkert rätt så mycket att berätta för er kära läsare så det kommer säkert upp något inlägg.

Nej nu måste jag fortsätta här och ringa M och säga att jag är på väg.

Kram,kram!


Av Free Bird - 15 september 2011 21:56

Som ni säkert ser lite längre ner i menyspalten så har jag fixat en gästbok,där får ni väldigt gärna skriva något.

Det är så kul att höra vad ni tycker och tänker om min blogg och om mig med för den delen.

http://deadend.bloggplatsen.se/gastbok/ om ni klickar direkt på länken så kommer ni direkt dit.

Ni är förstås inte tvingade men bara så ni är medvetna om det.

Nej nu ska jag lyssna vidare på Aerosmith.

Kram,kram!

Av Free Bird - 15 september 2011 15:08

Jajamensan,kom innanför dörren för en kvart sedanvoch fick se ett brev från posten ligga nedanför min dörr.Woho,detta betyder att M har varit så gullig och fått tag i en flygbiljett med tradera och har nu skickat den till mig.

Åh jag kan knappt vänta längre.

Imorgon så drar jag faktiskt till M och får vara med honom hela helgen.Men sedan kommer söndag och då måste jag hem.Fast det blir nog enklare eftersom jag då får säga hejdå till honom.

Nej oj vad jag hela tiden skriver om M,nu skriver vi om något annat.

Gick ju till jobbet idag,var väl en rätt så vanlig arbetsdag.Därefter umgicks jag med Frida,en nära vän.En riktigt toppentjej.

Vi är nu hemma hos mig och ska snart göra middag för att sedan se på film.Hon skulle också göra lite dippsåser så vi ska väl ta tag i att skära upp lite grönsaker.Därefter vet jag inte riktigt vad jag ska göra.Oj nu ringer visst M.Ses senare.

Kram,kram!

Av Free Bird - 15 september 2011 07:09

Godmorgon på er!

Just nu sitter jag här i sängen med halvöppna ögon,försöker komma underfum med vad jag behöver göra idag.Madde skickade ett sms och skrev att hon kanske inte skulle hinna att komma över,det var någonting med att...Ja vad var det nu igen.Just det.Hon skrev att hennes syster typ behövde hjälp med att flytta och att de skulle behöva hålla på hela dagen.

Ja något sådant,sms:et var väldigt luddigt och i oording.Jag vet inte riktigt men sak samma.

Nu sitter jag i alla fall,och jag idag borde också mina flygbiljett komma.Så jag hoppas på ett brev från posten när jag kommer hem.Nejmen oj vad klockan blev mycket nu,fan också nu måste jag verkligen ta och skynda mig.

Kram på er!

Av Free Bird - 14 september 2011 22:19

Måste bara lägga upp denna låt,bara älskar den!


Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards