DeadEnd

Alla inlägg under november 2011

Av Free Bird - 17 november 2011 18:52

 


Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder och det är synd.Jag älskar ju att fotografera och jag är rätt så säker på att när vår lilla Lukas kommer titta fram,att jag kommer att fotografer ännu mer.

Idag har varit en rätt så bra dag måste jag säga,Frida kom på besök med sin kille Mattias så det blev mycket skratt och en del sparkar ifrån en liten bebis,han har precis börjat sparka och det är hårt också.Men jag är bara glad att han visar att han också är med oss.

Jag har märkt att han inte tycker om när jag ligger på mage,då sparkar han något för j*vligt,så jag försöker att hålla mig borta ifrån det.


Nu så är man hemma själv,lite långtråkigt faktiskt men det går ju,M är och tränar med sina vänner och jag ägnar mig till att plocka lite här i lägenheten.Det är synd bara att jag är så trött,annars hade jag nog gått på en promenad men det hade jag nog inte orkat i alla fall.

Nej jag ska se på film och så ska M köpa hem lite fika till oss ikväll,han lovade mig det innan han gick.

Ses väl senare skulle jag nog tro.

Kram,kram!

Av Free Bird - 16 november 2011 21:57

Om jag skulle sätta mig ner och tänka på hur du och jag är tillsammans så skulle de första orden som dyker upp vara Perfekta,Kärleksfulla och massa fantastiska ord som får en att le på både insidan och utsidan.

Det är som om vi är som gjorda för varandra.Du är så genomsnäll och du sätter oftast mig före dig själv,fast jag har sagt åt dig att du måste tänka på dig själv i första hand också.Du får mig alltid att känna mig speciell och när du ska gå iväg för att handla så säger du Hejdå ungefär som om du ska vara borta i dagar.

Du får mig alltid att vilja vara i din famn,ditt leende tar andan ur mig och din blick gör mina ben ostadiga.Dina chokladbruna ögon som alltid ler mot mig på ett sätt som är så fantastiskt att jag nästan lyfter ifrån marken.

Jag älskar verkligen dig M!


Det är min kärleksförklaring till dig och såär skrev du ner på ett papper till mig,som var som din kärleksförklaring till mig.


Jag är inte så bra med ord och jag kommer nog aldrig att bli det heller.Men när jag ser dig är det som om mitt hjärta tar ett dubbelslag och skenar.Tanken på att jag ska få röra din hand får mig att le inombords och tanken på att få hålla dina mjuka,lilla kropp mot min får mig att vilja dansa av lycka,men tanken på att kyssa dina mjuka läppar får mig att vilja falla in i en värld där bara du och jag existerar,och därifrån vill jag aldrig bort.

Att du är min är ju inget som jag tar för givet,du kunde lika gärna ha varit någon annans,men nu är du min och jag älskar dig så mycket.

Jag vet att jag kan driva dig till vansinne hundra gånger om dagen men jag älskar att se hur du blir arg och sedan hur du verkligen vill le för att du inte kan vara sur på mig.

Även hur löjligt det känns att sitta här med en bit papper och en dåligt vässad penna och skriva en kärleksförklaring,en kärleksförklaring som du nästan kan se framför dig varje gåång jag tar min hand i din,varje gång jag tittar in i dina otroligt bruna ögon.Men nu sitter jag i alla fall här och försöker tänka ut bra ord för att beskriva hur jag känner för dig.

Men det är svårt så jag ger upp,istället tänker jag vika ihop pappret och ge det till dig och sedan ge dig en kärleksfull kyss,för inget förklarar mer än en kyss,särskilt inte när den är så äkta som våra!


Hahah! Åh min lilla,lilla M,vi kanske låter jättelöjliga men han är verkligen den underbaraste person som jag vet och jag är rädd för att ju mer lycklig jag blir att någon ska ta det ifrån oss och att jag ska förgås i olucklighet,men den personen skulle bara våga förstöra det som M och jag har,för jag har gått igenom ett och annat och jag vet hur jag ska handskas med problem.

Av Free Bird - 10 november 2011 17:27

...hur mycket jag älskar den här låten!

Har suttit och plågat M med den här braiga låten och han har också börjat gilla den.Åh,fantastiske M,älskar dig så mycket.Kan inte fatta att jag är tre månaders gravid också,det är helt otroligt.Men glad som attans är jag och det är vi båda två.Dock så är det bara jag hemma,men jag har det trevligt ändå.Medan killen,fästmannen ska jag väl säga,är och tränar med sina vänner så är jag hemma och städar lite.

M är väl kanske inte den ordningsammaste personen på jorden men han är en riktigt bra papperskorg.Och det är väldigt bra när man inte vill ha in rester ifrån middagen i kylskåpet.

Behöver egentligen bara säga att maten ska slängas så är han där och äter upp det.Haha,så avundsjuk på att han kan äta som en häst och inte gå upp ett gram i vikt,medan man själv måste tänka på att röra sig för att hålla sig i form.Hm,livet är bra orättvist.

Var förresten på ultraljud idag,och det såg väldigt bra ut.Så det gör mig också extra lycklig.M följde med också och jag tror att han faktiskt fällde några lyckotårar.Det såg så gulligt ut och när jag frågade om han grät så svarade han "Nej" fast han är så dålig på att ljuga så jag skakade bara på huvudet och log mot honom.Han är bara för söt men men,kanske man ska få något gjort här hemma i lägenheten.

Känner att det är dammigt,men det kanske bara är jag som tycker det.Men vi ses väl senare antar jag,så kram,kram!


Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards