DeadEnd

Direktlänk till inlägg 16 september 2011

I'm on my way to heaven!

Av Free Bird - 16 september 2011 07:34

Och då kan man också säga bokstavat talat!

Håller på att packa väskan för fullt här och ska snart bege mig mot flygplatsen,där jag ska upp i himlen ett tag för att sedan möta min otrolige pojkvän M,åh det ska verkligen bli helt underbart att få träffa honom,hehe ni måste verkligen vara trötta på mitt tjat men jag kan inte hjälpa det.

Taxin är på G och jag är nästan klar med packningen.Lade fram allt igår innan jag gick och lade mig så det är rätt så planerat.Nu dansar jag runt i min lägenhet med musik på hög volym,bland annat den här låten:

Den är bara så toppenbra och underbar,älskar den verkligen.Ja idag så vet jag inte riktigt när nästa inlägg kommer men jag har säkert rätt så mycket att berätta för er kära läsare så det kommer säkert upp något inlägg.

Nej nu måste jag fortsätta här och ringa M och säga att jag är på väg.

Kram,kram!


 
 
ida!

ida!

16 september 2011 11:48

nu har jag utsett bloggvinnare på bloggen. Om det inte vart du så kan du anmäla dig i samma inlägg som vinnarna står i. Lycka till! :-)

http://www.itommila.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Free Bird - 8 mars 2012 17:30

Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket jag faktiskt älskar dig,du är den mest finaste,sötaste,snällaste och roligaste kille jag någonsin har mött.Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.Du finns alltid där för mig och jag älskar dig för...

Av Free Bird - 17 november 2011 18:52


    Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder och det är synd.Jag älskar ju att fotografera och jag är rätt så säker på att när vår lilla Lukas kommer titta fram,att jag kommer att fotografer ännu mer. Idag har varit en rätt så bra d...

Av Free Bird - 16 november 2011 21:57

Om jag skulle sätta mig ner och tänka på hur du och jag är tillsammans så skulle de första orden som dyker upp vara Perfekta,Kärleksfulla och massa fantastiska ord som får en att le på både insidan och utsidan. Det är som om vi är som gjorda för va...

Av Free Bird - 10 november 2011 17:27

...hur mycket jag älskar den här låten! Har suttit och plågat M med den här braiga låten och han har också börjat gilla den.Åh,fantastiske M,älskar dig så mycket.Kan inte fatta att jag är tre månaders gravid också,det är helt otroligt.Men glad s...

Av Free Bird - 18 oktober 2011 21:56

Vad länge sedan det var jag skrev! Nu låter jag säkert som alla andra små bloggare,"Usch sådan dålig uppdatering" eller "Ursäkta för dålig uppdatering,lovar att jag ska skärpa mig". Men vafan,det finns ju också ett liv utanför datorn,folk får väl...

Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards