DeadEnd

Alla inlägg under oktober 2011

Av Free Bird - 18 oktober 2011 21:56

Vad länge sedan det var jag skrev!

Nu låter jag säkert som alla andra små bloggare,"Usch sådan dålig uppdatering" eller "Ursäkta för dålig uppdatering,lovar att jag ska skärpa mig".

Men vafan,det finns ju också ett liv utanför datorn,folk får väl fatta att man inte orkar eller kan blogga varenda eviga dag.

Nåväl,anledningen till att jag inte har kunnat blogga är för att det har varit så mycket. Först så var jag på bröllop för min kusin,vilket var väldigt trevligt.Sedan så har jag äntligen flyttat ner till Malmö,vilket känns så himla bra.

Så nu finns han alltid nära till hands,men jag är lite rädd för att gå ut på kvällen,det är väldigt många gäng ute i området så jag känner mig lite som en fånge,men det är mest när inte M är hemma.

Förresten,ni anar inte vad jag har att berätta för er läsare.Kan inte fatta att jag inte har berättat det för er tidigare men som jag skrev tidigare,det har varit mycket nu på sistone.

Jo saken som jag ville berätta har gjort så att M och jag är lyckligare än någonsin.

Vi väntar nämligen barn!

Kan ni fatta,vi ska faktiskt bli föräldrar.Det har bara gåtttvå månader,så det kanske är lite tidigt att dela med sig av,eller inte,men vi har också tagit reda på vad det är och det är tydligen en liten pojke.

Så i slutet på juni,början på juli så tittar en liten Lukas fram.Ja jag kan medge att det är lite tidigt men det bara klickade när M föreslog det och sedan dess så är han vår lilla Lukas.

Nej nu ska jag gå och lägga mig så vi ses.

Godnatt allesammans!

Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards