DeadEnd

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

When the river flows!

Av Free Bird - 14 september 2011 17:19

Ojoj,så var man hemma igen efter en bra dag på jobbet.Därefter umgicks man med bästa Madde,för att sedan åka hem hit.

Trött är man men det kan jag leva med faktiskt.Tog en promenad med Madde och fotade den här bilden.

Tyckte den blev rätt så bra,eller vad säger ni?

Skulle verkligen vara roligt att höra vad ni läsare tycker.Men jag kan heller inte tvinga er att kommentera.Tycker bara att det är underbart när ni läser.Så tack till alla er underbara läsare.

Det var verkligen skönt ute,riktigt härligt höstväder ute och jag måste medge.Hösten är nog min favoritårstid.Den är så mysig,så färgrann och så underbar.

Men det är nog också lite för att det var på hösten för nästan ett år sedan som jag mötte min käraste M.

Åh vad jag saknar dig men vi ses ju i helgen.

Nej nu ska jag ta ett varmt,härligt bubbelbad och sedan ringa M och höra hur det är med honom.Sedan blir det nog en film.

Kram,kram! 

 
 
Virvelvindsflickan

Virvelvindsflickan

14 september 2011 17:40

sv; jag lever än! åtminstone. med dig då?
kram, flickan

http://jagkanvaradinvirvelvindsflicka.bloggplatsen.se

Free Bird

14 september 2011 22:41

Jodå jag lever jag också.Men jag saknar min pojkvän grymt mycket :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Free Bird - 8 mars 2012 17:30

Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket jag faktiskt älskar dig,du är den mest finaste,sötaste,snällaste och roligaste kille jag någonsin har mött.Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.Du finns alltid där för mig och jag älskar dig för...

Av Free Bird - 17 november 2011 18:52


    Jag har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder och det är synd.Jag älskar ju att fotografera och jag är rätt så säker på att när vår lilla Lukas kommer titta fram,att jag kommer att fotografer ännu mer. Idag har varit en rätt så bra d...

Av Free Bird - 16 november 2011 21:57

Om jag skulle sätta mig ner och tänka på hur du och jag är tillsammans så skulle de första orden som dyker upp vara Perfekta,Kärleksfulla och massa fantastiska ord som får en att le på både insidan och utsidan. Det är som om vi är som gjorda för va...

Av Free Bird - 10 november 2011 17:27

...hur mycket jag älskar den här låten! Har suttit och plågat M med den här braiga låten och han har också börjat gilla den.Åh,fantastiske M,älskar dig så mycket.Kan inte fatta att jag är tre månaders gravid också,det är helt otroligt.Men glad s...

Av Free Bird - 18 oktober 2011 21:56

Vad länge sedan det var jag skrev! Nu låter jag säkert som alla andra små bloggare,"Usch sådan dålig uppdatering" eller "Ursäkta för dålig uppdatering,lovar att jag ska skärpa mig". Men vafan,det finns ju också ett liv utanför datorn,folk får väl...

Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards