DeadEnd

Alla inlägg under mars 2012

Av Free Bird - 8 mars 2012 17:30

Jag tror inte att någon kan förstå hur mycket jag faktiskt älskar dig,du är den mest finaste,sötaste,snällaste och roligaste kille jag någonsin har mött.Du förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.Du finns alltid där för mig och jag älskar dig för det.

Som när jag berättade för dig om ätproblemen,du blev inte ens sur men du skrattade inte heller för den delen.Du frågade om jag bara kunde försöka att äta,om ens bara för din skull.Vad skulle jag egentligen svara,nej?

Nej!

Jag läste om frågan tre gånger och svarade ja!

Du blev så glad och den glädjen älskar jag hos dig.Du är min otroligt långa,varma,mjuka teddybjörn.En krambjrön är du och jag älskar hur du alltid verkar se på mig med de där ögonen.När du inte är här hos mig så säger du jämt att du önskar att jag kunde komma till dig,att jag skulle ligga i din varma famn och bara älskas utav dig.

För mig finns ingen annan än du!

Du är så gullig med dina "Hihihi ;)))" i dina meddelanden och jag vill verkligen ha dig här nu!

Så snälla avsluta resan och kom hem till mig nu,för jag står inte ut en minut till utan dig.Du anar inte hur jobbigt det är när jag måste säga hejdå på skype eller i telefonen.

Jag saknar dig så grymt mycket och jag vill inte behöva se på din tomma sängplats bredvid mig och veta att det är en månad kvar tills du kommer hem.Jag gråter mig själv till sömns för att jag saknar dig så mycket.Fotografierna som står utradade lite här och där på oss i vår lägenhet gör bara allt svårare.

Så snälla kom hem nu!

Jag älskar dig för alltid M,kram J!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kul att du ramlade in.Jag är en tjej på 20 vårar.Jag har en pojkvän som är fantasktisk.Dockså bor vi ganska långt ifrån varandra men vi kämpar på.Mitt största intresse är fotografering och till hjälp har jag min Nikon D3100.
Kika gärna in igen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken årstid gillar du bäst?
 Vintern
 Våren
 Sommaren
 Hösten
 Alla
 Några av de

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna ett spår efter dig!


Ovido - Quiz & Flashcards